In de cloud werken met Office 365
Office is een platform dat je wellicht kent van Word, Excel, PowerPoint, Outlook en OneNote. Maar Office 365 biedt nog veel meer. Wij bevorderen met Office 365 de communicatie binnen je organisatie.
De voordelen:
Hiermee kun je bestanden en mappen delen met verschillende personen binnen en buiten je organisatie
Je kunt met meerdere personen tegelijkertijd werken in hetzelfde bestand
Omdat alles in de cloud staat en je werkt vanuit een centraal punt, heb je altijd de laatste versie beschikbaar.
Per gebruiker krijg je 1TB cloud-opslag
Een platform waarop je Teams kunt aanmaken, centraal kennis kunt delen en notulen kunt delen binnen verschillende Teams.
Mailboxen in de Cloud van 50GB en verzenden van mail tot 150MB per mail
Met Office 365 kun je online vergaderen en je scherm delen, zodat vergaderen op afstand nog gemakkelijker wordt.
Non-profit? Dat is Office 365 gratis!
Als non-profit organisatie kun jij tegen een sterk gereduceerd tarief gebruik maken van Office 365!
Stel je voor. Je zit bij een sportvereniging. Je vergadert 1 keer in de maand maar hebt toch de behoefte om bestanden snel te kunnen delen of even snel te vergaderen. Dat kan! Want Office 365 is ook erg geschikt voor jouw non-profit organisatie.
En dat hoeft niets te kosten. Want Office 365 Business Essentials is voor non-profit organisaties gratis!
Meer weten?
Wij informeren je graag over de mogelijkheden en de kosten van Office 365. Dat doen we gratis en geheel vrijblijvend. Laat hier je gegevens achter en we nemen graag contact met je op
ICT Oplossingen
Boosten het succes
Wij streven ernaar om het voor u zo gemakkelijk mogelijk te maken. Één telefoonnummer voor al uw ICT. Wilt u weten wat we voor elkaar kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.